Over ons

WAT IS SEVENDAYTOX

Doordat er online veel te beleven is, daalt het sociale contact binnen de huishoudens. Dit beïnvloedt niet alleen de gezelligheid binnen het gezin, maar overmatig schermgebruik neemt ook de nodige gezondheidsrisico’s met zich mee, zoals slapeloosheid of een depressie.

Wij, Seven Daytox, hebben dit gezien en zijn van al het schermgebruik onder kinderen erg geschrokken. Wij staan voor gezelligheid en hebben besloten dat we dit probleem tegen willen gaan. Hiervoor hebben we goed onderzoek verricht en zijn we op het volgende idee gekomen:

Wij van Seven Daytox hebben een product ontwikkeld waardoor de gezelligheid binnen de huishoudens toe zal nemen, namelijk de telefoonkluis. Hier kun je de telefoons in plaatsen wanneer sociaal contact tussen de gezinsleden gewenst is, bijvoorbeeld tijdens het eten of tijdens een verjaardag. Door het afnemen van de telefoon van je kind zal hij/zij meer contact opnemen met de omgeving. Dit zal de sociale ontwikkelen stimuleren, maar ook vooral zorgen dat het thuis weer gezelliger wordt!

Aan deze kluis hebben we challenges gekoppeld om de kinderen extra te motiveren. Wanneer zij een challenge voltooien is het de bedoeling om een beloning te krijgen van de ouders. Hierdoor zullen de kinderen extra gemotiveerd zijn om vaker de telefoon weg te stoppen en daarnaast zorgen de challenges ervoor dat de instap gemakkelijk is voor de ouders. Door het beloningsysteem is het de bedoeling dat de kinderen het niet vervelend vinden om hun telefoon weg te leggen. We proberen door de challenges het dus leuk te houden voor de kinderen en ouders. Zo is het een win win situatie voor beide partijen met belangrijkste uitkomst dat het thuis weer gezelliger wordt.

Doordat Seven Daytox is opgericht door studenten weten wij als geen ander hoe het is om gebruik te maken van de mobiele telefoon. Door deze kennis zijn wij in staat om challenges te ontwikkelen die de jeugd aan zal spreken. Wij hadden op jonge leeftijd nog geen telefoon en speelde het liefst buiten met mooi weer of spelletjes met slecht weer. Dit willen wij dus terugbrengen in anno 2020, waar ook de jonge kinderen al een telefoon bezitten.

TEAM SEVENDAYTOX

Erwin Wiersma

CEO DIRECTOR

Danny Haijema

Creative Director

NICK TOLSMA

Team Inkoop/Verkoop

Lars Perridon

Team Socials

Jan van den Berg

Team Marketing

Brian Grolleman

Team Socials

Sander Tjaarda

Team Inkoop/Verkoop

Jente Bakker

Team Marketing
Sluit Menu
×
×

Winkelmand